Пошуковий запит: (<.>A=Токуєва Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Токуєва Н. В. Використання ідей Макаренка А. в управлінській діяльності директора Гадяцької загальноосвітньої школи-інтернату іменіКочергіна Є. П.,Андрієвського М. (1962 - 1998 рр.) [Електронний ресурс] / Н. В. Токуєва // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(1). - С. 284-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(1)__59
|
2. |
Токуєва Н. В. Моральне виховання учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів у педагогічній спадщині М. Андрієвського (1922 – 1998 рр.) [Електронний ресурс] / Н. В. Токуєва // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2012. - Вип. 28(2). - С. 191-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2012_28(2)__28
|
3. |
Токуєва Н. Трудове виховання учнів у Гадяцькій середній школі-інтернаті імені Є.П. Кочергіна (за матеріалами педагогічної спадщини М. Андрієвського) [Електронний ресурс] / Н. Токуєва // Молодь і ринок. - 2011. - № 4. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_4_31 Описано основні ідеї відомого полтавського педагога, директора Гадяцької середньої школи-інтернату імені Є. П Кочергіна Полтавської обласної ради М. Андрієвського щодо трудового виховання школярів як основного напряму навчально-виховної діяльності загальноосвітніх закладів інтернатного типу.
|
4. |
Токуєва Н. Розвиток загальноосвітніх інтернатних закладів сільської місцевості в Україні (40–50-і роки ХХ століття) [Електронний ресурс] / Н. Токуєва // Історико-педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 1. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2015_1_15 Проаналізовано організаційно-педагогічні засади функціонування інтернатних закладів України у сільській місцевості в 1940 – 1950-ті рр. Акцентовано увагу на змісті, формах й методах навчально-виховної роботи, на інтеграції засобів трудового виховання та інших видах діяльності школярів, що дає можливість використати досвід роботи сільських шкіл-інтернатів для вирішення проблем навчання й виховання дітей в загальноосвітніх інтернатних установах сьогодення та нових закладах соціального виховання.Проанализированы организационно-педагогические основы функционирования интернатных заведений Украины в сельской местности в 1940 - 1950-х гг. Акцентировано внимание на содержании, формах и методах учебно-воспитательной работы, на интеграции средств трудового воспитания и других видах деятельности школьников, что дает возможность использовать опыт работы сельских школ-интернатов для решения проблем обучения и воспитания детей в общеобразовательных интернатных учреждениях и новых учреждениях социального воспитания.Analyzed the organizational and pedagogical principles of operation of boarding schools in rural Ukraine in 40-50-ies of XX century. The attention is focused on the content, forms and methods of educational work, the integration of labor education and other activities of pupils, which enables the use experience of rural boarding schools to address training and education of children in general boarding the present and the new institutions of social education.
|
5. |
Токуєва Н. В. Навчальний контроль монологічного мовлення на початковому етапі вивчення української мови іноземними студентами у ВНЗ України [Електронний ресурс] / Н. В. Токуєва // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2017. - № 15. - С. 248-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2017_15_35
|
6. |
Токуєва Н. В. Комунікативний напрям навчання української мови як іноземної на початковому етапі [Електронний ресурс] / Н. В. Токуєва, І. М. Мікос, Л. Ф. Петренко // International journal of education and science. - 2019. - Vol. 2, No. 2. - С. 36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intjeds_2019_2_2_26
|
7. |
Токуєва Н. В. Особливості управління загальноосвітніми інтернатними закладами у педагогічній спадщині М. Андрієвського [Електронний ресурс] / Н. В. Токуєва // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 31. - С. 200-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_31_31 Розкрито основні ідеї відомого педагога, директора Гадяцької середньої школи-інтернату ім. Є. Кочергіна Полтавської обласної ради М. Андрієвського щодо особливостей управління загальноосвітніми інтернатними закладами у контексті розвитку теорії і практики управлінської діяльності в галузі освіти в другій половині ХХ ст. Показано новаторський підхід до організації навчально-продуктивної діяльності школярів, до проблеми роботи з педагогічним колективом.Раскрыты основные идеи известного педагога, директора Гадяцкой средней школы-интерната им. Е. Кочергина Полтавского областного совета М. Андриевского относительно особенностей управления общеобразовательными интернатными учреждениями в контексте развития теории и практики управленческой деятельности в сфере образования во второй половине ХХ ст. Показан новаторский подход к организации учебно-продуктивной деятельности школьников, к проблеме работы с педагогическим коллективом.
|
8. |
Токуєва Н. В. Використання ресурсів освітнього середовища в умовах дистанційного навчання іноземців в Україні [Електронний ресурс] / Н. В. Токуєва // Education and pedagogical sciences. - 2022. - № 1. - С. 81-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2022_1_9
|
9. |
Токуєва Н. М. Андрієвський – відомий український педагог-новатор, громадський діяч і науковець (до 100-річчя з дня народження) [Електронний ресурс] / Н. Токуєва // Імідж сучасного педагога. - 2022. - № 3. - С. 5-13.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.07.2024 р., через 61 днів
|